Verzenden
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, daarom werken wij samen met DPD en DHL, en hebben wij een eigen bezorgservice. Voor kinderdagverblijven, BSO’s en peuterspeelzalen leveren wij verzorgingsmaterialen tot in de voorraadkast en doen we aan voorraad management.
Bestellingen boven de 75,00 euro excl. btw worden gratis bezorgd in Nederland en België (m.u.v inrichting en lange artikelen).
Leveringskosten inrichting: Op aanvraag (binnen 2 min. antwoord op de chat).
Bij bestellingen onder de 75,00 euro excl. btw vragen wij een kleine vergoeding van 6,75 euro excl. btw. in Nederland.
Levertijden
80% van de producten (met uitzondering van inrichting) zijn uit voorraad leverbaar.
Levertijd verzorging en hygiëne: 1 – 3 werkdagen.
Levertijd creatieve materialen: 1 – 5 werkdagen.
Levertijd spel & ontwikkeling: 1 – 5 werkdagen
Levertijd Buiten: 1 – 5 werkdagen (speelmeubilair op aanvraag)
Levertijd inrichting: Op aanvraag (binnen 2 min. antwoord op de chat)
Levertijd steigerhout: ongeveer 6 weken
Levertijd Inrichting: 2 – 3 maanden (neem contact op voor spoedopdrachten)
Levertijd Speelmeubilair: 1 – 3 weken
Let op: Er wordt een meerprijs berekend voor levering op verdieping.
Let op: Door de huidige omstandigheden kunnen leveringen vertragen, zowel bij verzending als gedurende de transport. Wij hopen op uw begrip en doen gezamenlijk ons best om bestellingen zo spoedig mogelijk te kunnen leveren.
Mocht een product niet binnen de genoemde levertijden geleverd kunnen worden, dan wordt u tijdig en persoonlijk op de hoogte gebracht.
Retourneren
14 dagen bedenktermijn
Is een besteld product niet helemaal naar verwachting? Dan mag het binnen 14 dagen retour gestuurd worden. De 14 dagen gaan in na ontvangst van uw complete bestelling. Onderstaand vind u onze standaarden voor retournering.
- Wij denken in eerste instantie graag mee en staan graag voor u klaar.
- Het product dient in originele staat te worden teruggezonden.
- Bij retour: Uw betaling wordt binnen 5 werkdagen teruggestort.
- Bij beschadiging ontvangen wij graag een foto van het beschadigde product.
- Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van de klant.
Je kunt het artikel alleen terugsturen als
- Het artikel compleet en onbeschadigd is.
- Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Retourneren is niet mogelijk voor:
- Artikelen die op eigen initiatief zijn aangepast.
- Verbruiksartikelen die in de bedenktermijn kunnen bederven.
- Artikelen die je om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als je de verzegeling hebt verbroken.
- Orders die speciaal zijn aangevraagd en daarom speciaal zijn ingekocht.
Retourproces
Wilt u de producten retourneren, voeg dan de pakbon weer toe en stuur het pakket terug naar
Baaslevert.
Transportweg 11
9645 KZ Veendam
Wij ontvangen graag een reden voor retournering. Zo helpt u ons mee om onze klantenservice en aanbod te verbeteren om u in de toekomst wel tevreden te stellen.
Risico voor terugzending
Tijdens verzending kan er altijd wat mis gaan. Zo kan het product niet aankomen of onderweg beschadigd raken. Hierbij is het risico in het algemeen voor de verzender.
Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat nu?
Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.
Vragen
Neem gerust contact op voor specifieke vragen over de levertijd, specificaties over de levering of andere vragen (Chat is het snelst).